2012-02-03 14:38:14
W związku z ogłoszonym konkursem w listopadzie 2011r. przez WFOŚiGW w Toruniu na dofinansowanie utylizacji odpadów azbestowych - osoby fizyczne, jednostki sektora finansów publicznych, kościoły i związki wyznaniowe oraz wspólnoty mieszkaniowe i spółdzielnie mieszkaniowe, które planują w 2012 roku skorzystać z dofinansowania obejmującego następujące koszty kwalifikowane: demontaż, transport i unieszkodliwienie odpadów azbestowych, muszą złożyć w Urzędzie Gminy Inowrocław (pok. 6 BOK parter) dwa oświadczenia o realizacji w 2012r. wymiany pokrycia dachowego z płyt azbestowo - cementowych lub usunięcia odpadów azbestowych zmagazynowanych na terenie nieruchomości oraz dokładną ilość tych odpadów.
Dane te należy przekazać najpóźniej w terminie do 20 lutego 2012r.
Z dofinansowania będą mogły skorzystać tylko tej jednostki, które zostały ujęte w gminnej inwentaryzacji odpadów azbestowych.
Gmina po zebraniu powyższych informacji wystąpi z wnioskiem o uzyskanie dotacji i po uzyskaniu promesy oraz złożeniu niezbędnych dokumentów formalno - prawnych zostanie podpisana umowa między WFOŚIGW i Gminą Inowrocław.
Demontażem, transportem i utylizacją odpadów azbestowych w zgłoszonych lokalizacjach na terenie Gminy zajmie się firma wyłoniona w przetargu. Dotacja musi zostać rozliczona do końca 2012r. W tym terminie Gmina musi przedłożyć w WFOŚiGW protokóły odbioru robót oraz oryginały i kopie kart przekazania odpadu na składowisko odpadów niebezpiecznych.
Informacje o artykule
Autor: |
|
Zredagował(a): |
Daniel Kościelny |
Data powstania: |
03.02.2012 14:38 |
Data ostatniej modyfikacji: |
03.02.2012 15:25 |
Liczba wyświetleń: |
899 |
Załączniki
Artykuły archiwalne