2012-02-03 14:38:14
W związku z ogłoszonym konkursem w listopadzie 2011r. przez WFOŚiGW w Toruniu na dofinansowanie utylizacji odpadów azbestowych - osoby fizyczne, jednostki sektora finansów publicznych, kościoły i związki wyznaniowe oraz wspólnoty mieszkaniowe i spółdzielnie mieszkaniowe, które planują w 2012 roku skorzystać z dofinansowania obejmującego następujące koszty kwalifikowane: demontaż, transport i unieszkodliwienie odpadów azbestowych, muszą złożyć w Urzędzie Gminy Inowrocław (pok. 6 BOK parter) dwa oświadczenia o realizacji w 2012r. wymiany pokrycia dachowego z płyt azbestowo - cementowych lub usunięcia odpadów azbestowych zmagazynowanych na terenie nieruchomości oraz dokładną ilość tych odpadów.
Autor: | |
---|---|
Zredagował(a): | Daniel Kościelny |
Data powstania: | 03.02.2012 14:38 |
Data ostatniej modyfikacji: | 03.02.2012 14:39 |
Liczba wyświetleń: | 613 |
Lp. | Tytuł | Data modyfikacji | Zredagował |
---|---|---|---|
1 | INFORMACJA O DOFINANSOWANIU USUWANIA ODPADÓW AZBESTOWYCH NA TERENIE GMINY INOWROCŁAW | 03.02.2012 14:38 | Daniel Kościelny |