top

drukuj

2010-02-10 13:24:48

Zawiadomienie


stron o zebranych dokumentach i materiałach przed wydaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia polegającego na przebudowie drogi gminnej nr 150529C w miejscowości Łojewo gm. Inowrocław

Inowrocław, dnia 10.02.2010r.
ZP 7624-1/2010

Zawiadomienie
stron o zebranych dokumentach i materiałach przed wydaniem decyzji

Zgodnie z art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. –  Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071 ze zm.) zawiadamiam, że w sprawie wniosku z dnia 05.01.2010r. p. Stefana Ślosarczyka zam. w Inowrocławiu o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia polegającego na przebudowie drogi gminnej nr 150529C w miejscowości Łojewo gm. Inowrocław zakończono zbieranie materiałów i dowodów w sprawie.
W związku z powyższym informuję, że w terminie 7 dni od dnia doręczenia niniejszego zawiadomienia strony mogą zapoznać się z aktami sprawy i wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań w Urzędzie Gminy Inowrocław, ul. Królowej Jadwigi 43, 88-100 Inowrocław, pokój 16, w godz. 730 – 1530, w dniach pracy Urzędu. Po tym terminie sprawa zostanie rozpoznana w oparciu o posiadane dowody i materiały.


Wójt Gminy Inowrocław
/-/ mgr inż. Lech Skarbiński

Informacje o artykule

Autor: D. Chudzińska
Zredagował(a): Dagmara Chudzińska
Data powstania: 10.02.2010 13:24
Data ostatniej modyfikacji: 10.02.2010 13:27
Liczba wyświetleń: 1169

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
1 Zawiadomienie 10.02.2010 13:24 Dagmara Chudzińska
box
dol foot
bip bip