top

drukuj

2011-08-08 14:36:00

Ogłoszenie Wójta Gminy Inowrocław


o przystapieniu do przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko przedsięwzięcia polegającego na założeniu bazy transportowej i punktu przeładunku i załadunku odpadów na działce nr 38/3 obręb Latkowo gm. Inowrocław

OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY INOWROCŁAW
ZP 7624-26/2010
z dnia 08 sierpnia 2011 r.


 
Na podstawie art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. nr 199 poz. 1227 ze zm.) w związku z wnioskiem p. Katarzyny Jarmołowicz zam. w Latkowie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na założeniu bazy transportowej i punktu przeładunku i załadunku odpadów na działce nr 38/3 obręb Latkowo gm. Inowrocław podaję do publicznej wiadomości, co następuje:

Przystępuję do przeprowadzenia oceny oddziaływania przedmiotowego przedsięwzięcia na środowisko.

Toczy się postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na założeniu bazy transportowej i punktu przeładunku i załadunku odpadów na działce nr 38/3 obręb Latkowo gm. Inowrocław.

Decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach będzie wydawał Wójt Gminy Inowrocław.

Organami właściwymi do wydania opinii i dokonania uzgodnień są odpowiednio Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Inowrocławiu i Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Bydgoszczy.

Zainteresowani mogą zapoznać się z niezbędną dokumentacją sprawy, która jest wyłożona do wglądu w siedzibie Urzędu Gminy Inowrocław, ul. Królowej Jadwigi 43, 88-100 Inowrocław, pokój nr 16     (II piętro), w godzinach 730-1530.

Każdy na prawo do składania uwag i wniosków w postępowaniu wymagającym udziału społeczeństwa oraz zapoznania się z niezbędną dokumentacją sprawy.

Wnioski i uwagi można składać pisemnie, ustnie do protokołu i za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, o którym mowa w ustawie z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym (Dz. U. nr 130, poz. 1450 ze zm.) na adres lub w siedzibie tutejszego Urzędu Gminy w terminie 21 dni od podania niniejszego ogłoszenia do publicznej wiadomości.

Wniosek powinien zawierać nazwisko, imię albo nazwę i adres wnioskodawcy oraz przedmiot wniosku.

Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Wójt Gminy Inowrocław.

Wójt Gminy Inowrocław
/-/ mgr inż. Tadeusz Kacprzak

Informacje o artykule

Autor: D. Chudzińska
Zredagował(a): Dagmara Chudzińska
Data powstania: 08.08.2011 14:36
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 946

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
box
dol foot
bip bip