top

drukuj

2011-01-03 15:56:24

Ogłoszenie Wójta Gminy Inowrocław


o przystapieniu do przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko przedsięwzięcia polegającego na budowie infrastruktury technologicznej do otworów eksploatacyjnych Kopalni Soli i PMRiP „Góra"

OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY INOWROCŁAW
ZP 7624-28/2010
z dnia 03 stycznia 2011r.


 

Na podstawie art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199 poz. 1227 ze zm.) w związku z wnioskiem Inowrocławskich Kopalń Soli SOLINO SA, ul. Św. Ducha 26a, 88-100 Inowrocław w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie infrastruktury technologicznej do otworów eksploatacyjnych Kopalni Soli i PMRiP „Góra”

podaję do publicznej wiadomości, co następuje:

Przystępuję do przeprowadzenia oceny oddziaływania przedmiotowego przedsięwzięcia na środowisko.

Toczy się postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie infrastruktury technologicznej do otworów eksploatacyjnych Kopalni Soli i PMRiP „Góra”.

Decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach będzie wydawał Wójt Gminy Inowrocław.

Organami właściwymi do wydania opinii i dokonania uzgodnień są Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Bydgoszczy i Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Inowrocławiu.

Zainteresowani mogą zapoznać się z niezbędną dokumentacją sprawy, która jest wyłożona do wglądu w siedzibie Urzędu Gminy Inowrocław, ul. Królowej Jadwigi 43, 88-100 Inowrocław, pokój nr 16     (II piętro), w godzinach 7:30-15:30.

Każdy na prawo do składania uwag i wniosków w postępowaniu wymagającym udziału społeczeństwa oraz zapoznania się z niezbędną dokumentacją sprawy.

Wnioski i uwagi można składać pisemnie, ustnie do protokołu i za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, o którym mowa w ustawie z dnia 18.09.2001r. o podpisie elektronicznym (Dz. U. Nr 130, poz. 1450 ze zm.) na adres lub w siedzibie tutejszego Urzędu Gminy w terminie 21 dni od podania niniejszego ogłoszenia do publicznej wiadomości.

Wniosek powinien zawierać nazwisko, imię albo nazwę i adres wnioskodawcy oraz przedmiot wniosku.

Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Wójt Gminy Inowrocław.

Wójt Gminy Inowrocław
mgr inż. Tadeusz Kacprzak

Informacje o artykule

Autor: D. Chudzińska
Zredagował(a): Dagmara Chudzińska
Data powstania: 03.01.2011 15:56
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 1386

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
box
dol foot
bip bip