2010-12-31 08:39:40
o przystapieniu do przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko przedsięwzięcia polegającego na budowie hali maszyn do granulacji i ekspedycji pasz w celu poprawy jakości mieszanek paszowych, poprzez zakup nowoczesnych maszyn, na działce nr 127/3 obręb Krusza Podlotowa, gm. Inowrocław
Na podstawie art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199 poz. 1227 ze zm.) w związku z wnioskiem p. Zenona Bąkowskiego zam. w Kruszy Podlotowej w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie hali maszyn do granulacji i ekspedycji pasz w celu poprawy jakości mieszanek paszowych, poprzez zakup nowoczesnych maszyn, na działce nr 127/3 obręb Krusza Podlotowa, gm. Inowrocław
podaję do publicznej wiadomości, co następuje:
Przystępuję do przeprowadzenia oceny oddziaływania przedmiotowego przedsięwzięcia na środowisko.
Toczy się postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie hali maszyn do granulacji i ekspedycji pasz w celu poprawy jakości mieszanek paszowych, poprzez zakup nowoczesnych maszyn, na działce nr 127/3 obręb Krusza Podlotowa, gm. Inowrocław.
Decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach będzie wydawał Wójt Gminy Inowrocław.
Organami właściwymi do wydania opinii i dokonania uzgodnień są Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Bydgoszczy i Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Inowrocławiu.
Zainteresowani mogą zapoznać się z niezbędną dokumentacją sprawy, która jest wyłożona do wglądu w siedzibie Urzędu Gminy Inowrocław, ul. Królowej Jadwigi 43, 88-100 Inowrocław, pokój nr 16 (II piętro), w godzinach 7:30-15:30.
Każdy na prawo do składania uwag i wniosków w postępowaniu wymagającym udziału społeczeństwa oraz zapoznania się z niezbędną dokumentacją sprawy.
Wnioski i uwagi można składać pisemnie, ustnie do protokołu i za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, o którym mowa w ustawie z dnia 18.09.2001r. o podpisie elektronicznym (Dz. U. Nr 130, poz. 1450 ze zm.) na adres lub w siedzibie tutejszego Urzędu Gminy w terminie 21 dni od podania niniejszego ogłoszenia do publicznej wiadomości.
Wniosek powinien zawierać nazwisko, imię albo nazwę i adres wnioskodawcy oraz przedmiot wniosku.
Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Wójt Gminy Inowrocław.
Wójt Gminy Inowrocław
/-/ mgr inż. Tadeusz Kacprzak
Autor: | D. Chudzińska |
---|---|
Zredagował(a): | Dagmara Chudzińska |
Data powstania: | 31.12.2010 08:39 |
Data ostatniej modyfikacji: | |
Liczba wyświetleń: | 1164 |
Lp. | Tytuł | Data modyfikacji | Zredagował |
---|