2010-02-12 12:14:20
w sprawie powołania komisji inwentaryzacyjnej do przeprowadzenia inwentaryzacji w budynku Urzędu Gminy w Inowrocławiu .
Na podstawie art.26 i 27 ustawy z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości /Dz.U.z 2002 roku Nr 76 poz.694 z późn zmian./ oraz § 6 Instrukcji inwentaryzacyjnej stanowiącej załącznik Nr 4 do Zarządzenia Nr 42/02 Wójta Gminy Inowrocław z dnia 24 maja 2002 roku w sprawie ustalenia obiegu i kontroli dokumentów finansowo-księgowych i planu kont dla jednostki budżetowej i zakładu budżetowego zarządzam co następuje :
§ 1. Powołać komisję inwentaryzacyjną do przeprowadzenia inwentaryzacji gruntów i kasy w budynku Urzędu Gminy w Inowrocławiu w składzie:
1. Małgorzata Mechelewska – przewodniczący
2. Agnieszka Kremska – członek
3. Zofia Śliwińska – członek
§ 2. Ustalić termin inwentaryzacji wg stanu na dzień 31 grudnia 2004 roku.
§ 3. Ustalić termin zakończenia inwentaryzacji na dzień 6 stycznia 2005 roku.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Wójt Gminy Inowrocław
Tadeusz Kwiatoń
Informacje o artykule
Autor: |
|
Zredagował(a): |
Zagospodarowanie prz rolnictwo |
Data powstania: |
12.02.2010 12:14 |
Data ostatniej modyfikacji: |
|
Liczba wyświetleń: |
1313 |
Załączniki
Artykuły archiwalne
Lp. |
Tytuł |
Data modyfikacji |
Zredagował |