2010-02-12 12:09:07
W sprawie przyjęcia przez Wójta Gminy Inowrocław projektu budżetu na 2005 rok.
Na podstawie art.52 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym /Dz.U.z 2001 r. Nr 142 , poz.1591 z późn.zm./ oraz art.119 i 121 ustawy z dnia 26 listopada 1998 r. o finansach publicznych /tekst jednolity Dz.U. z 2003 r Nr 15 , poz. 148 z późn.zm. / oraz art.100 ustawy z dnia 20 czerwca 2002 roku o bezpośrednim wyborze wójta /Dz.U. Nr 113 poz.984 / zarządza się , co następuje:
§ 1. Przyjąć projekt budżetu gminy na rok 2005 w kwocie:
1/ Dochody 20.741.252 zł
2/Wydatki 26.261.084 zł
w tym rezerwa budżetowa 260.020 zł
3/Deficyt budżetowy 5.519.832 zł
4/ Finansowanie deficytu z nadwyżki budżetowej i pożyczki z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska
5/ dochody i wydatki zadań zleconych 2.048.130 zł
/zgodnie z załącznikami Nr 1, 2 , 6 do projektu uchwały Rady Gminy/
§ 2.
1.Ustala się plan inwestycji gminy wg załącznika Nr 3 do projektu uchwały
2.Ustala się plan finansowy Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska /załącznik Nr 5 do projektu uchwały/
3.Ustala się rozliczenie gospodarki pozabudżetowej z budżetem gminy
-dotacje z budżetu 628.500 zł
-wpłaty do budżetu x
zgodnie z załącznikiem Nr 4 do projektu uchwały
§ 3
1.Przekazać Radzie Gminy w Inowrocławiu projekt budżetu na rok 2005 wraz z informacją o stanie mienia komunalnego i objaśnieniami stanowiącymi załącznik do niniejszego zarządzenia.
2.Przekazać projekt budżetu o którym mowa w ust.1 Regionalnej Izbie Obrachunkowej celem
zaopiniowania.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Wójt Gminy Inowrocław
Tadeusz Kwiatoń
Informacje o artykule
Autor: |
|
Zredagował(a): |
Zagospodarowanie prz rolnictwo |
Data powstania: |
12.02.2010 12:09 |
Data ostatniej modyfikacji: |
|
Liczba wyświetleń: |
1243 |
Załączniki
Artykuły archiwalne
Lp. |
Tytuł |
Data modyfikacji |
Zredagował |