top

drukuj

2010-02-12 12:04:34

Zarządzenie Nr95/2004


w sprawie powołania komisji inwentaryzacyjnej do przeprowadzenia inwentaryzacji w budynku mienia komunalnego Nr 8 w Jaksicach .

Na podstawie art.26 i 27 ustawy z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości
/DZ.U.Z 2002 roku Nr 76 poz.694 z późn zmian,/ oraz § 6 Instrukcji
inwentaryzacyjnej stanowiącej załącznik Nr 4 do Zarządzenia Nr 42/02 Wójta
Gminy Inowrocław z dnia 24 maja 2002 roku w sprawie ustalenia obiegu i
kontroli dokumentów finansowo-księgowych i planu kont dla jednostki
budżetowej i zakładu budżetowego zarządzam co następuje :
§ l. Powołać komisję inwentaryzacyjną do przeprowadzenia inwentaryzacji w
budynku mienia komunalnego Nr 8 w Jaksicach /Ośrodek Zdrowia / w składzie:

1. Krene Helena -przewodniczący
2. Szwydowska Grażyna -członek
3. Gajecka Katarzyna - członek
§ 2. Ustalić termin inwentaryzacji wg stanu na dzień 25 paździemika 2004 roku.
§ 3. Ustalić termin zakończenia inwentaryzacji na dzień 29 października 2004
roku.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Wójt Gminy Inowrocław
w/z
Z-ca Wójta

Heronim Pałucki

Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Zagospodarowanie prz rolnictwo
Data powstania: 12.02.2010 12:04
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 1335

Załączniki

Typ Nazwa Komentarz Data Dodał
załącznik Zarzadzenie nr 95.2004.pdf 2010-03-16 12:31:39 Stanek Aurelia

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
box
dol foot
bip bip