2010-02-12 11:22:51
w sprawie powołania komisji ds.archiwizacji i brakowania dokumentów z wyborów.
Na podstawie art.31 ustawy z dnia 8.03.1990r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz.U.01,142,1591) oraz § 7 ust.2 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 16.09.2002r. w sprawie postępowania z dokumentacją, zasad jej klasyfikowania oraz zasad i trybu przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych (Dz.U.02,167,1375)
Zarządzam , co następuje :
§ 1
Powołać Komisję w składzie:
Anna Rywak - Przewodniczący Komisji
Aurelia Stanek - członek
Stefania Szydełko - członek
Renata Berger - członek
Wiesława Kujawa - członek
§ 2
Komisja będzie działać w celu:
-dokonania oceny dokumentacji niearchiwalnej
-sporządzenia protokołu w/w oceny dokumentacji
-nadzoru nad zniszczeniem wskazanej dokumentacji
-sporządzenia protokołu zniszczenia.
§ 3
Ustalić Przewodniczącego Komisji – Pełnomocnika ds. wyborów odpowiedzialnym za organizację oraz nadzór nad działaniem Komisji.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt Gminy
Tadeusz Kwiatoń
Informacje o artykule
Autor: |
|
Zredagował(a): |
Zagospodarowanie prz rolnictwo |
Data powstania: |
12.02.2010 11:22 |
Data ostatniej modyfikacji: |
|
Liczba wyświetleń: |
1330 |
Załączniki
Artykuły archiwalne
Lp. |
Tytuł |
Data modyfikacji |
Zredagował |