top

drukuj

2010-02-12 11:22:51

Zarządzenie Nr 53/2004


w sprawie powołania komisji ds.archiwizacji i brakowania dokumentów z wyborów.

Na podstawie art.31 ustawy z dnia 8.03.1990r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz.U.01,142,1591) oraz § 7 ust.2 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 16.09.2002r. w sprawie postępowania z dokumentacją, zasad jej klasyfikowania oraz zasad i trybu przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych (Dz.U.02,167,1375)



Zarządzam , co następuje :



§ 1

Powołać Komisję w składzie:

Anna Rywak - Przewodniczący Komisji
Aurelia Stanek - członek
Stefania Szydełko - członek
Renata Berger - członek
Wiesława Kujawa - członek

§ 2

Komisja będzie działać w celu:

-dokonania oceny dokumentacji niearchiwalnej
-sporządzenia protokołu w/w oceny dokumentacji
-nadzoru nad zniszczeniem wskazanej dokumentacji
-sporządzenia protokołu zniszczenia.


§ 3

Ustalić Przewodniczącego Komisji – Pełnomocnika ds. wyborów odpowiedzialnym za organizację oraz nadzór nad działaniem Komisji.


§ 4

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


Wójt Gminy
Tadeusz Kwiatoń

Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Zagospodarowanie prz rolnictwo
Data powstania: 12.02.2010 11:22
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 1330

Załączniki

Typ Nazwa Komentarz Data Dodał
załącznik Zarządzenie nr 53.2003.pdf 2010-03-16 08:47:36 Stanek Aurelia

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
box
dol foot
bip bip